Психологічною службою гімназії серед учнів 5-х класів був проведений тренінг на тему: "Командоутворення і підвищення внутрішньогрупової згуртованості класу".
Метою тренінгу було розширити обізнаність учнів один про одного, відпрацювати навички ефективної комунікації у класі, сприяти усвідомленню, що кожен учень класу важливий.
![](/_nw/1/s92626549.jpg)
Саме в 5-х класах педагоги відзначають найбільш конфліктні стосунки між дітьми, і помітна певна «криза згуртованості». Це відповідає віковим особливостям класу – приблизно у віці 10 років основною потребою і ведучим типом діяльності стає спілкування. Причому клас для учня – це не тільки місце, де є можливість спілкуватися, але й певна модель поведінки, авторитет. Група задає норми для своїх членів – від стилю в одязі до поведінки та особистісних цінностей. Тому важливо, щоб референтною групою для підлітка був клас, а норми в цій групі не мали асоціальної спрямованості.
![](/_nw/1/s00136406.jpg)
#кмг7
![](/_nw/1/s95998034.jpg) |