Четвер, 02.05.2024, 12:57
Вітаю Вас Гість
КОРОСТЕНСЬКА МІСЬКА ГІМНАЗІЯ № 7Поради щодо встановлення довіри між проблемним підлітком і класним керівником 1. Уважно вислухайте дитину, прагніть до того, щоб підліток зрозумів, що він вам не байдужий і ви готові зрозуміти і прийняти його. Не перебивайте і показуйте свого страху. Відносьтесь до нього серйозно, з повагою. 2. Запропонуйте свою підтримку і допомогу. Постарайтесь переконати, що даний стан (проблема) тимчасові і швидко пройдуть Проявіть співчуття і покажіть, що ви поділяєте і розумієте його почуття. 3. Зацікавтесь, що саме турбує підлітка. 4. Впевнено спілкуйтесь з підлітком. Саме це допоможе йому повірити у власні сили. Головне правило в роботі з дітьми – не нашкодь! 5. Використовуйте слова, речення, які будуть сприяти встановленню контактів: розумію, звичайно, відчуваю, хочу допомогти. 6. В розмові з підлітком дайте зрозуміти йому, що він необхідний і іншим і унікальний як особистість Кожна людина незалежно від віку, хоче мати позитивну оцінку своєї діяльності. 7. Недооцінка гірша ніж переоцінка, надихайте підлітка на високу самооцінку. Вмійте слухати, довіряйте і викликати довіру в нього. Рекомендації педагогам щодо спілкування з дітьми схильними до правопорушень 1. Проявляйте витримку під час спілкування з проблемними підлітками. 2. Терпляче і наполегливо пояснюйте неправильність їхніх поглядів і поведінки. 3. Намагайтесь переконувати і відкривати “важким” підліткам гідні та цікаві життєві перспективи. 4. Постійним повчанням не закріплюйте у підлітків, схильних до правопорушень, негативну оцінку своїх учинків. 5. Не перешкоджайте їхній участі у звичайних молодіжних об’єднаннях. 6. Уникайте надто наполегливо і безцеремонно втягувати таких підлітків в суспільні справи колективу учнів. 7. Сприяйте організації педагогами та батьками спільних масових заходів, що з’єднують підлітків з різною поведінкою, світосприйняттям, успішністю. 8. Втягуйте “важких” підлітків в суспільно корисні трудові справи, використовуючи притаманну їм завзятість в досягненні поставленої мети, прагнення до першості, частково усвідомлене почуття їхньої соціальної неповноцінності. 9. По можливості, з метою перевиховання підлітків, які вже зробили помилку в житті, змініть обставини та звичні їм форми поведінки, виказуйте їм довіру, схвалюйте їхні досягнення. 10. Виховуйте у таких підлітків вміння не тільки підкорятися, а й командувати, не принижуючи та не уражуючи інтереси однолітків...
Продовження матеріалів можна ЗАВАНТАЖИТИ |
|