Четвер, 02.05.2024, 09:01
Вітаю Вас Гість

КОРОСТЕНСЬКА МІСЬКА ГІМНАЗІЯ № 7

Спілкуємося з дитиною, яка переживає втрату

(Головні завдання педагогів)

  1. Створити гармонійний, дружній, емоційно позитивний, сприятливий мікроклімат у групі для відновлення дитини після втрати близької людини.

  2. Проявити небайдужість та готовність до діалогу з дитиною щодо питань, які її турбують.

  1. Підтримувати емоційний і фізичний контакт із дитиною, оскільки в період горювання їй необхідно відчувати себе значущою і не самотньою.

  2. Уважно ставитися до дитини, її бажань, звертати увагу на її поведінку, щоб у разі виявлення патологічних реакцій своєчасно направити до практичного психолога.

  1. Терпляче ставитися до негативних проявів поведінки дитини, певних різких реакцій.

 

Рекомендації педагогам щодо особливостей побудови діалогу з дитиною

  1. Чесно і відкрито відповідати на запитання дитини.

  2. Визнавати право дитини на певні почуття і поведінку.

  3. Уміти слухати і чути дитину, не засуджуючи її.

  4. Сприяти, щоб під час діалогу дитина почувалася в безпеці, розуміла, що вона не самотня і завжди може розраховувати на підтримку педагога; на те, що він її вислухає і зрозуміє.

  5. Висловлювати свої співпереживання, співчуття.

  6. Не «програмувати» дитину «зразками» поведінки дорослих під час горювання, дати їй свободу вираження почуттів (у межах норми).

 

Даний матеріал можна завантажити

Категорії розділу
Новости [153]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 69
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту